Дороги проти водіїв та авто: незвичайний експеримент від ПІК (+ ФОТО)

Опубліковано в 22:00 Актуально, Важливі, Новини, У Пологах, У районі, У регіоні, Фото-галерея    420

Стан доріг в Пологівському районі, області, та в цілому по Україні непокоїть всіх, окрім, здається, можновладців та чиновників.

Ми вирішили зробити незвичайний експеримент: проїхати до міста Запоріжжя по своїй полосі, незважаючи на ями, хоча правила дорожнього руху і дозволяють перетинати суцільну лінію, за умови якщо є перешкода на дорозі і, водночас, немає зустрічного руху.

Наш інсайдер із задоволенням погодився допомогти та вирушив суботнього ранку із Поліг до Запоріжжя.

Стан дорожнього покриття протягом усієї автомагістралі вцілому незадовільний. Проте є особливі, найбільш проблемні ділянки в районі Малої Токмачки, Комишувахи та Новоолександрівки:

Величезні ями в районі населеного пункту Мала Токмачка

Ями в районі населеного пункту Комишуваха

Стан дорожнього покриття перед населеним пунктом Новоолександрівка

Ям по дорозі із Поліг до Запоріжжя, звичайно, набагато більше. Особливо хвилює те, що опісля зимових морозів, ожеледиці та снігопадів кількість ям збільшується в геометричній прогресії. Як показує досвід, ямковий ремонт є недосконалим, та не вартує грошей, витрачених на нього.

За період 2016-2017 років на даній автомагістралі виконувалися ремонтні роботи дорожнього покриття, про що ми неодноразово писали. Але, як не дивно, ям не поменшало, та навіть стало ще більше.

Водіїв звісно цікавить куди саме витрачаються гроші з транспортного збору, який вони сплачують з кожної літри залитого в бензобак палива. Згідно даних експертів «Консалтингової спільноти «А-95», UPECO та Platts, з кожної літри бензину збирається приблизно до 10 гривень податків.

Всього існує три податки, вартість яких додається до реальної вартості палива – акцизний збір (приблизно 230 євро за кожну тону бензину), податок на додану вартість (20%) та податок на роздрібний продаж акцизних товарів (5%), тож, можна тільки здогадуватися про реальну собівартість палива, тому що до кінцевої вартості додаються також витрати на транспортування та обслуговування АЗС.

Отже, постає доречне питання: чи варто платити транспортний збір, і куди витрачаються мільярди гривень, отримані державою?

Так, наприклад, на ремонт даної автомагістралі Т0803 «Запоріжжя – Маріуполь» було заплановано фінансування у розмірі 40 мільйонів гривень. Проте на даний час не засвоєно навіть третини від цієї суми, тож, не дивно, що ями не зникають, а ще й з`являються.

Хвилює також якість виконаних робіт та дорожнього покриття, яке було прокладено наново.

Складається враження, що ремонтні роботи нібито виконуються, але водночас залишаються на тому самому місці.

Тож, ситуація на даний час є незмінною: гроші із транспортного збору опиняються в кишенях корупціонерів, в той час, як водії витрачають власні кошти на ремонт понівечиних авто, спричинений жахливим станом дорожнього покриття.

Тож, лишається тільки побажати всім водіям бути обачними, і, в черговий раз об`їжджаючи яму на дорозі, намагатися не завдати шкоди автомобілю, та не спровокувати аварійну ситуацію на дорозі.

Коментарів: 2

  • Хороший експеримент. Але навіщо так далеко їхати? Ви поїдьте з Поліг до с.Тарасівки і назад по своїй полосі! Слабо?

    • Вже їздили і навіть писали про це, а також про необхідність ремонту автомагістралі Пологи – Токмак. Нажаль, в Запорізькій області найгірші дороги в Україні.

Залишити відповідь