Обурені водії не бажають марно витрачати свої гроші!

Опубліковано в 18:25 Актуально, Важливі, Новини, У районі    520

Стан автошляхів в Україні завжди був головною біллю для водіїв та основною проблемою для будь якої влади. За 26 років незалежності українці досхочу наслухалися обіцянок, які, нажаль, втілені в життя так і не були.

Згідно даних експертів «Консалтингової спільноти «А-95», UPECO та Platts, які оприлюднив один із найпопулярніших інтернет-блогів про авто в Україні – cardiagram.com.ua, з кожної літри бензину збирають приблизно до 10 гривеньподатків.

Всього існує три податки, вартість яких додається до реальної вартості палива – акцизний збір (приблизно 230 євро за кожну тону бензину), податок на додану вартість (20%) та податок на роздрібний продаж акцизних товарів (5%), тож, можна тільки здогадуватися про реальну собівартість палива, тому що до кінцевої вартості додаються також витрати на транспортування та обслуговування АЗС.

Отже, постає доречне питання: чи варто платити транспортний збір, і куди витрачаються мільярди гривень, отримані державою? Питання суто риторичне, бо, як казав один український комедійний актор – «коли я стану президентом, мені не потрібна буде машина, особисто я матиму вертоліт».

Якщо поглянути на знімок з мапи ресурсу GoogleMaps, ми побачимо об`єктивний стан основних транспортних артерій України. Зеленим кольором позначені автошляхи, стан яких найкращий; жовтим – задовільний, відповідно червоним – незадовільний. Тож, бачимо, що стан доріг у центральній та східній України – найгірший. Але варто ознайомитися із ситуацією в Пологівському районі, а саме – із відрізком автошляху державного значення Т0803 «Запоріжжя – Маріуполь» та Т0401 «Пологи – Токмак».

Згідно інтерактивної мапи, яку було презентовано Міністерством інфраструктури України (http://mtu.gov.ua/intermap/#15), ми бачимо статус ремонту та кількість коштів, запланованих та витрачених на ремонт.

Отже, на ремонт автошляху Т0803 «Запоріжжя – Маріуполь» заплановано фінансування у розмірі 40 мільйонів гривень. На даний час виконано робіт з часткового ремонту на окремих ділянках на 640,5 тисяч гривень.

З 2012 року відрізок автошляху Т0401 «Пологи – Токмак» (Дніпропетровськ – Васильківка – Покровське – Гуляйполе – Пологи – Токмак – Мелітополь) є державною власністю. Поточний ремонт відрізку довжиною всього 6 км., який проходить через місто Токмак, за підрахунками Служби автодоріг Запорізької області, складає 30 мільйонів гривень!Важко уявити скільки коштуватиме ремонт всієї дороги від міста Пологи до міста Токмак, протяжність якої складає близько 57 кілометрів.

Згідно інформації з веб-порталу Служби автодоріг Запорізької області (http://new.zp.ukravtodor.gov.ua/press), всього з початку року на дорогах загального користування Запорізької області ліквідовано 269 883 кв.м. ямковості, в тому числі на дорогах державного значення – 156 690 кв.м., на дорогах місцевого значення – 113 193 кв.м.

Але, у більш широкому масштабі проведені ремонтні роботи не поліпшують загального стану автодоріг Пологівського району, та й Запорізької області в цілому. Ознайомившись із світлинами ділянки автошляху Т0401, неподалік від села Ожерельного (Ульянове), можна тільки здивуватися героїзму водіїв автівок, вантажівок та автобусів, які щодня здійснюють пересування дорогою, якої немає…

Відомо, що міською та сільськими радами Пологівського району у 2017 році були передбачені видатки на ремонт комунальних доріг на суму 12 716 269 грн., з яких станом на 01.08.2017 виконані ремонтні роботи на суму 4 931 075 грн.

Також були здійснені роботи з поточного та ямкового ремонту покриття  вул. Магістральної в м. Пологи  на автодорозі О081491 «Пологи – Кінські Роздори – Андріївка – Нововасилівка – Бердянськ», за рахунок коштів обласного бюджету в сумі 527 967,81 грн. та коштів Пологівської міської ради на співфінансування в сумі 500 000 грн.

Філією «Пологівський райавтодор» ДП «Запорізький облавтодор» були виконані роботи з ліквідації ямковості на дорогах загального користування Пологівського району на загальній площі 2375 кв.м., а також були видалені чагарникина снігозаносних ділянках дорігпротяжністю 1,5 км.

Отже, ставлячи кому (не крапку) в даній статті, зазначаємо, що, не дивлячись на те, що кошти виділяються, а роботи проводяться, стан доріг не змінюється в кращий бік, а деякі автошляхи – взагалі зникають, і у найближчому майбутньому залишаться лише на мапах та у пам`яті обурених водіїв, які заслуговують на достойні дороги, але й надалі фінансують офшори деяких чиновників через сплату грабіжницьких транспортних податків.

ЄГОР КУРНОСОВ

Залишити відповідь