Пологівці скаржаться на роботу ІС “Розумне місто”

Опубліковано в 11:21 Важливі, Новини, У Пологах    356

Інформаційна система “Розумне місто” – це всеукраїнська платформа електронного врядування та демократії, якою вже майже рік успішно користуються й пологівці. Дана система розміщена на сайті Пологівської міськради, куди жителі міста активно розміщували свої скарги, пропозиції, називали проблеми у роботі ЖКГ та створювали петиції.

У четвер, 23 листопада, на сайті з’явилася скарга від пологівця на роботу системи.

Пише Олександр Іванович Логвиненко:

“Повторно надсилаю заявку № 2783 від 03.08.2017 року. В “Розумному місті” вказано, що вона виконана 07.11.2017 року !? Це просто відписка системного модератора Ващука Юрія Сергійовича та працівника Андрійченко Світлани Миколаївни бо фактично нічого не зроблено! Суть заявки повторюю: У дворі по вул. Державній, 170 м. Пологи покладено нове асфальтове покриття поверх старого, таким чином рівень двору піднявся. Внаслідок дефекту бордюри, вода при опадах потрапляє з прибудинкової території вказаного будинку у мій двір пров. В.Жуковського, 25 м. Пологи.”

На сьогодні, заявка знаходиться у статусі “Відкрита”. Тож, сподіваємось, що на повторне опублікування проблеми жителя нашого міста, та скаргу на роботу адміністрації “Розумного міста” все ж звернуть увагу.

Дещо раніше, на сайті також писала ще одна громадянка міста Bird Natali N:

“додаю до моєї заявки №3137 яка була “виконана” типу… вибачте, таке виконання у Вас одноразове? так, 08 листопада світло на пров.Залізничному та по вул. Державній (район – музей-нова пошта) увімкнули о 17.20. Але сьогодні, світло увімкнули о 18.00. Можливо у Вас там годинничок не переведений на зимовий час?”

Дана заявка у статусі – “Виконана”.

Залишити відповідь