“Тарифи вгору, якість вниз!” – скаржиться пологівчанка

Опубліковано в 13:00 Важливі, Новини, У Пологах, У районі    604

До нашої редакції надійшов лист від пологівчанки Марини, яка скаржилася на низьку швидкість інтернету.

“На вихідних ні фільму не переглянути.., дивимося родиною на кільце, яке постійно крутиться, бо швидкість за статистикою не перевищує 75 мегабіт за секунду. І все б нічого, якби не щомісячна оплата. З компанією-провайдером заключено договір на постачання мені сталої швидкості інтернету, яка має сягати 100 мегабіт за секунду. Після того, як я побачила, що швидкість інтернету є недостатньою, я зателефонувала до представників компанії. Зі слів останніх, у них все у порядку, проблеми виявляються тільки у мене. Після довгої розмови з оператором, я так і не змогла зрозуміти, чому недоотримую обіцяні провайдером мегабіти. Доречі, швидкість і досі не підвищується, а мене занесли до “чорного списку” – не беруть слухавки.”

Журналісти ПІК зателефонували за вказаним номером, та намагалися дізнатися в чому причина гніву клієнтки.

Виявляється, до пологівчанки вже з неділю ніяк не може доїхати ремонтна бригада, яка і повинна встановити причину низької швидкості інтернету. “Телефон абонента ніхто не блокував”- стверджує оператор.

Жінці досі ніхто не подзвонив, а швидкість інтернету так само низька.

“Інтернет подорожчав, а якість стала тільки гіршою. Доки нас будуть ошукувати?” – з розпачем говорить наша землячка.

Журналісти ПІК обов’язково дочекаються доки вирішиться проблема та повідомлять читачам про результат “мегабітних баталій”.

1 коментар на ““Тарифи вгору, якість вниз!” – скаржиться пологівчанка

  • И это действительно проблема!!!У нас с провайдером та же ситуация, и тоже после того как цены подняли….скорость падает просто так, операторы ссылаются на глупые отговорки…

Залишити відповідь