Чи законні перевірки лічильників працівниками РЕМу – офіційна відповідь

Опубліковано в 11:02 Актуально, Важливі, Новини, У Пологах, У районі    1 259

Нещодавно отримали скаргу від одного з місцевих підприємців, який був обурений діями РЕМівців:

«Вчора перелізли паркан моєї території. І без моєї присутності намагались щось “робити”. Добре, що в мене працюють камери. Дістались до лічильника і вимагали замінити на їхній, складали відповідний акт, і це все закінчувалось немаленькими сумами грошей. Викликали й поліцію на подібний випадок знайомі. Тож, що це відбувається? Чому переходять усі межі. Цей “беспредєл” колись закінчиться?» – з гнівом висловився Віталій.

З приводу цієї скарги ми також написали листа до РЕМу, аби дізнатися, чим пояснюються/на якій підставі, та з якою метою здійснюються перевірки працівниками РЕМу лічильників, та ін. Та чому у процесі цього порушуються норми законодавства, а працівники РЕМу перевищують свої службові обов’язки?

Керівник групи зі зв’язків з громадськістю ПАТ «Запоріжжяобленерго» Зореслава Цупренко відповіла, що згідно із Кодексом комерційного обліку електричної енергії (далі – Кодекс) (п. 6.1), споживачі зобов`язані забезпечити безперешкодний доступ уповноваженим представникам контролюючих органів – у тому числі Оператора системи розподілу ПАТ «Запоріжжяобленерго» – для проведення контрольного огляду та/ або технічної перевірки вузлів обліку, зчитування показів, тощо. При цьому представники сторони, що здійснює перевірку, зобов`язані надати документи, видані організацією, де вони працюють, про підтвердження їхніх повноважень (п. 6.2.1 Кодексу).

Відповідно до п. 6.2.2 Кодексу представники ПАТ «Запоріжжяобленерго» мають право перевіряти стан живлення приладу обліку, наявність будь-яких ознак несправності або пошкодження обладнання приладу обліку, ознак несанкціонованого втручання в його роботу, тощо.

Якщо споживач умисно не надає представникам Оператора системи розподілу допуск до приладу обліку для проведення його позапланового контрольного огляду або технічної перевірки, такий факт фіксується актом про недопуск, один з екземплярів якого має бути особисто вручений під підпис споживачу або відправлений поштовим зв`язком рекомендованим листом із повідомленням про вручення поштових відправлень (п. 6.2.6, 6.2.7 Кодексу).

У разі відмови споживача підписувати акт про недопуск в акті робиться відповідний запис. У цьому випадку акт вважається дійсним, якщо його підписали більше одного уповноваженого представника Оператора системи розподілу та незацікавлена особа (представник балансоутримувача або управителя будинку, виборна особа будинкового, вуличного, квартального чи іншого органу самоорганізації населення або представник органу місцевого самоврядування, інший споживач тощо) за умови посвідчення цієї особи або більше одного уповноваженого представника Оператора системи, а відмова споживача підписувати акт про недопуск підтверджується відеозйомкою (п. 6.2.9 Кодексу).

Складений акт про недопуск споживачем до приладу обліку електроенергії є підставою для проведення відключення від електропостачання у порядку, визначеному Правилами роздрібного ринку електричної енергії, якщо протягом п’яти робочих днів від дня отримання акта про недопуск споживач не забезпечить представникам Оператора системи розподілу доступ до свого об’єкта та електроустановок для контрольного огляду, технічної перевірки, виконання інших робіт, які передбачені Кодексом, або не узгодить з ними дату проведення таких робіт (п.6.2.10 Кодексу).

Щодо інформації про порушення норм законодавства та перевищення службових обов`язків працівниками Пологівського РЕМ, попрохали викласти конкретні факти таких діянь. За кожним з них буде проведена ретельна перевірка, про результати якої буде повідомлено додатково.

Також повідомили, що у ПАТ «Запоріжжяобленерго» працює Лінія довіри з питань запобігання корупції – телефони: (061) 225-36-02, (050) 322-64-26, e-mail: stopcorrupt@zoe.com.ua, – на яку споживачі електроенергії можуть повідомляти про корупційні діяння з боку працівників ПАТ «Запоріжжяобленерго», порушення ними законодавства, перевищення службових повноважень тощо. Анонімність гарантовано.

Алла Гончар

Коментарів: 3

  • Ну хорошо, они дали ответ на вопрос по поводу того что работники забор перелезли, а ответ по поводу замены счётчика остаться открытым

  • Відповідно до п. 6.2.2 Кодексу представники ПАТ «Запоріжжяобленерго» мають право перевіряти стан живлення приладу обліку, наявність будь-яких ознак несправності або пошкодження обладнання приладу обліку, ознак несанкціонованого втручання в його роботу, тощо.
    Якщо споживач умисно не надає представникам Оператора системи розподілу допуск до приладу обліку
    перелізли паркан моєї території. І без моєї присутності намагались щось “робити”.
    Где здесь ответ

  • https://radiokp.ru/obschestvo/vsya-amerika-v-odnom-video-belye-advokaty-s-oruzhiem-zaschischayut-svoy-dom-ot-maroderov_nid26142_au6635au – то в США, а Україна прекрасна та незалежна, слухай як тобі щодня це втірають (у всих них давно є узаконена зброя), а ти лишайся лохом – тебе або: посадять, або: уб’ють та пограбують… )))

Залишити відповідь