До Федорівського ЦПО приєднується Вільнянський профліцей

Опубліковано в 15:22 Новини, У районі    481

Розпорядженням голови обласної державної адміністрації затверджено Регіональний план розвитку професійної (професійно-технічної) освіти на 2019-2021роки.

Планом передбачено залучення і реалізацію інвестиційних, грантових та партнерських програм (проектів) для розвитку професійної (професійно-технічної) освіти.

Триватиме упорядкування мережі закладів професійної (професійно-технічної) освіти для забезпечення якісної підготовки кваліфікованих робітників з урахуванням їх наповнюваності. У рамках цієї роботи передбачено: припинення ДНЗ «Приморський професійний аграрний ліцей» та ДНЗ «Осипенківський професійний аграрний ліцей» шляхом приєднання до ДНЗ «Бердянський центр професійно-технічної освіти»; припинення ДНЗ «Запорізький правобережний професійний ліцей» шляхом приєднання до ДНЗ «Запорізький будівельний центр професійно-технічної освіти» з подальшим створенням спеціалізованого відділення; зміну типу закладу ДНЗ «Дніпрорудненський професійний ліцей» (ІІ атестаційний рівень) на заклад ІІІ атестаційного рівня «Дніпрорудненський центр професійної освіти»; зміну типу закладу ДНЗ «Запорізький професійний торгово-кулінарний ліцей» (ІІ атестаційний рівень) на  заклад ІІІ атестаційного рівня «Запорізький багатопрофільний центр»; припинення ДНЗ «Запорізьке вище професійне училище» шляхом приєднання до ДНЗ «Запорізький політехнічний центр професійно-технічної освіти» з подальшим створенням спеціалізованого відділення; припинення ДНЗ «Вільнянський професійний ліцей» шляхом приєднання до Федорівського центру професійної освіти з подальшим створенням спеціалізованого відділення.

Заплановано впровадження нових форм профорієнтаційної роботи з метою мотивації молоді до оволодіння робітничими професіями; проведення підготовки, перепідготовки безробітних на базі закладів професійної (професійно-технічної) освіти; запровадження елементів дуальної форми навчання, зокрема з професії  «Провідник пасажирського вагона. Касир квитковий»; упровадження освітніх стандартів на компетентнісній основі у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.

Крім цього, у системі професійно-технічної освіти планується поширювати практику організації інклюзивного навчання для  осіб з особливими освітніми потребами.

Інформує: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю 

Залишити відповідь