Дороги проти водіїв та авто: незвичайний експеримент від ПІК (+ ФОТО)

Стан доріг в Пологівському районі, області, та в цілому по Україні непокоїть всіх, окрім, здається, можновладців та чиновників.

Ми вирішили зробити незвичайний експеримент: проїхати до міста Запоріжжя по своїй полосі, незважаючи на ями, хоча правила дорожнього руху і дозволяють перетинати суцільну лінію, за умови якщо є перешкода на дорозі і, водночас, немає зустрічного руху.

Наш інсайдер із задоволенням погодився допомогти та вирушив суботнього ранку із Поліг до Запоріжжя.

Стан дорожнього покриття протягом усієї автомагістралі вцілому незадовільний. Проте є особливі, найбільш проблемні ділянки в районі Малої Токмачки, Комишувахи та Новоолександрівки:

Величезні ями в районі населеного пункту Мала Токмачка

Ями в районі населеного пункту Комишуваха

Стан дорожнього покриття перед населеним пунктом Новоолександрівка

Ям по дорозі із Поліг до Запоріжжя, звичайно, набагато більше. Особливо хвилює те, що опісля зимових морозів, ожеледиці та снігопадів кількість ям збільшується в геометричній прогресії. Як показує досвід, ямковий ремонт є недосконалим, та не вартує грошей, витрачених на нього.

За період 2016-2017 років на даній автомагістралі виконувалися ремонтні роботи дорожнього покриття, про що ми неодноразово писали. Але, як не дивно, ям не поменшало, та навіть стало ще більше.

Водіїв звісно цікавить куди саме витрачаються гроші з транспортного збору, який вони сплачують з кожної літри залитого в бензобак палива. Згідно даних експертів «Консалтингової спільноти «А-95», UPECO та Platts, з кожної літри бензину збирається приблизно до 10 гривень податків.

Всього існує три податки, вартість яких додається до реальної вартості палива – акцизний збір (приблизно 230 євро за кожну тону бензину), податок на додану вартість (20%) та податок на роздрібний продаж акцизних товарів (5%), тож, можна тільки здогадуватися про реальну собівартість палива, тому що до кінцевої вартості додаються також витрати на транспортування та обслуговування АЗС.

Отже, постає доречне питання: чи варто платити транспортний збір, і куди витрачаються мільярди гривень, отримані державою?

Так, наприклад, на ремонт даної автомагістралі Т0803 «Запоріжжя – Маріуполь» було заплановано фінансування у розмірі 40 мільйонів гривень. Проте на даний час не засвоєно навіть третини від цієї суми, тож, не дивно, що ями не зникають, а ще й з`являються.

Хвилює також якість виконаних робіт та дорожнього покриття, яке було прокладено наново.

Складається враження, що ремонтні роботи нібито виконуються, але водночас залишаються на тому самому місці.

Тож, ситуація на даний час є незмінною: гроші із транспортного збору опиняються в кишенях корупціонерів, в той час, як водії витрачають власні кошти на ремонт понівечиних авто, спричинений жахливим станом дорожнього покриття.

Тож, лишається тільки побажати всім водіям бути обачними, і, в черговий раз об`їжджаючи яму на дорозі, намагатися не завдати шкоди автомобілю, та не спровокувати аварійну ситуацію на дорозі.

Схожі публікації
28.07.2022

1 липня Верховна Рада України ухвалила закон щодо особливостей судового провадження у справах про встановлення факту народження або смерті особи в умовах воєнного чи надзвичайного стану та на тимчасово окупованих […]

27.07.2022

Кабінет Міністрів зареєстрував у Верховній Раді законопроєкти, які спрямовані на зміну оподаткування транспортних засобів, що ввозяться на митну територію України. Йдеться про законопроєкти №7448, №7466, та №7468, які передбачають внесення […]

30.04.2022

Пані війна прийшла до нашої країни, 8 років вона панувала в зоні ООС, але наразі замахнулася на всю Україну. Простягла свої лапи вона й до нашого краю. Читачка надіслала нам […]

11.04.2022

Мурахи шкірою… Поетичний фронт теж існує! Лише вчитайтесь… Це вірші про наш край, про наших бійців, про наших волонтерів, наш народ та ворожу стидобу. Автор Марусій Андрій: * * * […]

08.04.2022

Додаток “Дія” під час війни кілька разів змінював перелік послуг та опцій. З’явилися нові функції, але водночас й перестали працювати деякі старі, через зупинку діяльності певних відомств та організацій. Та […]

07.04.2022

☝️Нагадуємо, де можна нас читати новини від ПІК ❇️ САЙТ: https://p-i-k.zp.ua/ ❇️ Вайбер: ♦️ ПІК-новини: https://invite.viber.com/?g2=AQABBqLmrkcVkElnJPkau8CdsFM7vg6zOjjYTWCeaUDvl1D48tRLkQNUIHawiKvx ♦️ ПІК-Запоріжжя: https://invite.viber.com/?g2=AQBlFCKu13V1f05EGIlIkfCqOLkk23Qnw1HIkphoQ5vYam9%2FnH6fmGzdb6pnUOH3 ♦️ ПІК-Мелітополь: https://invite.viber.com/?g2=AQBKhbd6VfUgs05D9%2FTG%2Fr6rIWnxtBOI3CK33wKLkbHscumIC4aNZatSfFgPAhz5 ❇️ Фейсбук: ♦️ ПІК-новини: сторінка https://www.facebook.com/PIKnoviniZP ♦️ Група […]

06.04.2022

У Нацполіції запрацювала телефонна «гаряча лінія» для родичів загиблих внаслідок військових дій рф в Україні Відтепер рідні загиблих від рук окупантів можуть звернутися за консультаціями та роз‘ясненнями щодо процедури їх […]

27.03.2022

Нажаль, не всі знають про основне зараз, і досі потрапляють у вкрай неприємні та плачевні ситуації. Тож, нагадуємо: Документи Документи, які необхідно мати при евакуації: паспорт, водійське посвідчення, свідоцтво про […]

26.03.2022

Переселенці, які переїхали з зон бойових дій у більш безпечні області, отримають по 2000 грн від українського уряду. Про це повідомив прем’єр-міністр України Денис Шмигаль у понеділок, 21 березня. За словами […]

08.02.2022

У ВР зареєстрували законопроєкт №7023, який передбачає зниження податку на додану вартість харчових продуктів, які вироблені в Україні, до 0%, а також на послуги ЖКГ — до 7%. Такі ставки […]

08.02.2022

Міняти програму навчального процесу розпочнуть уже цього року. Повідомляється, що Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров має намір трансформувати уроки інформатики у школах та запровадити уроки з підприємництва. За словами Михайла […]

08.02.2022

Такі зміни почнуть діяти вже з 2028 року. Про це розповіли у Сніданку з 1+1. Втім, у Міністерстві соціальної політики роз’яснили, що такі зміни почнуть діяти вже з 2028 року […]