Як дистанційно надати показники по комуналці? (Ви запитували – ми відповідаємо)

Опубліковано в 13:39 Актуально, В Україні, Важливі, Новини, Цікаво та корисно    848

Щодня у пошуку відповідей на різні запитання до нас звертають читачі. Ми завжди готові прийти на допомогу.

Наразі, актуальним питанням є існуючі способи дистанційного надання показів за використані комунальні послуги.

Отже, для того, щоб передати показники за газ, потрібно зареєструватися в особистому кабінеті – 104.ua. На сайті також в наявності детальна покрокова інструкція з реєстрації.

Ви маєте обрати свою газову компанію (наприклад: “Запоріжгаз”), вказати номер особового рахунку, суму останнього платежу і особисті контактні дані.

Після верифікації адреси електронної пошти вам будуть надіслані логін та пароль, які потрібно зберегти, і використовувати для авторизації на сайті. Увійшовши до особистого кабінету, можна надати актуальні покази (але не пізніше 5 числа відповідного місяця!). Також можна сплатити за газ онлайн, або роздрукувати платіжку.

Показники за використану електроенергію можна надати за номером телефону колл-центру: 0 800 504 502.

Також можна зареєструватися в особистому кабінеті ТОВ “Запоріжжяелектропостачання” – zpep.com.ua

Пройшовши нескладну процедуру реєстрації, ви отримаєте можливість вчасно надавати покази електролічильника, а також сплачувати рахунки у режимі онлайн.

Також, можна надати покази приладів обліку електроенергії за допомогою посилання на сайт ПАТ “Запоріжжяобленерго”: zoe.com.ua/pokazania.php.

Комунікація зі споживачами буде здійснюватися за наступними номерами телефонів: (061) 225 36 09, 098 168 01 01, і месенджерів (Viber, Telegram, WhatsApp) за номером телефону: 063 802 15 47.

Нагадуємо, що для об’єктивного відображення показів за електроенергію у рахунках, потрібно надавати їх станом на 1 число відповідного місяця.

Покази водомірів можна надавати ГКП ВКГ “Міськводоканал” ПМР за телефоном диспетчера: (06165) 2 33 48, або: 099 779 76 45.

З причини карантину, який діє по всій території України, було припинено надання показів за комунальні послуги через вікна довідок та консультування споживачів на прийомах у працівників в структурних підрозділах.

Тож, радимо користуватися сучасними засобами дистанційної передачі інформації, і зберігати спокій.

Залишити відповідь